Die Hard (1988) Malay Subtitles


John McClane, officer of the NYPD, tries to save his wife Holly Gennaro and several others that were taken hostage by German terrorist Hans Gruber during a Christmas party at the Nakatomi Plaza in Los Angeles.

Release:

IMDB: 8.2

Genders: Action, Thriller

Countries: USA

Time: 131 min

Updated: one year ago

Subtitle Info

Updated
one year ago
Framerate
Files
1
File Size
38.7KB
Language
Malay
Release Type
Blu-ray
Relase Info:

Die.Hard.1988.720p.x264-malay

Create By
Hanif90
Comment
Saja translate filem klasik ni, ingat nak buat untuk semua cerita Die Hard. Tengoklah kalau ada masa. Sebab citer ni ada banyak kata2 kesat, kalau korang tak nak nanti untuk no.2 aku tak masukkan kata2 kesat tu. Apa2 pun enjoy~

List other Malay Subtitle

Malay Die Hard I 1988 1080p BD-Malay one year ago 1 38.6KB
Malay Die.Hard.1988.720p.x264-malay one year ago 1 38.7KB Saja translate filem klasik ni, ingat nak buat untuk semua cerita Die Hard. Tengoklah kalau ada masa. Sebab citer ni ada banyak kata2 kesat, kalau korang tak nak nanti untuk no.2 aku tak masukkan kata2 kesat tu. Apa2 pun enjoy~

Subtitle Preview

1
00:00:55,573 --> 00:00:58,867
Kau tak suka terbang, kan?

2
00:00:58,951 --> 00:01:01,828
Apa yang buat kau fikir begitu?

3
00:01:03,247 --> 00:01:07,751
Kau nak tahu rahsia untuk
tahan penerbangan?

4
00:01:07,835 --> 00:01:11,004
Selepas kau sampai ke destinasi,
tanggalkan kasut dan stokin kau.

5
00:01:11,089 --> 00:01:15,675
Kemudian berjalan kaki ayam di atas